2015. szeptember 19., szombat

5.rész

Niall:
A francba is mér van az, hogy nem tud békén hagyni?! Mér követ minden hova? Mert szerelmes belém. Nem az nem lehet nem szerethet belém.  Én nem tudom megadni neki  azt amire szüksége van.  Jó tényleg rohadt ügyes az ágyba, de szexen kívül én nem tudok neki semmivel sem szolgálni. Nem vagyok az érzelmek híve. Nem az én műfajom. Még sosem szeretem senkit igazából azt se tudom az, hogy kell.  Most magamnak hazudtam? Tökéletesen tudom mi az a szerelem, éreztem már. A szerelem egy olyan dolog ami csak tönkre tesz lelkileg és testileg is. Mikor beleszeretsz valakibe a szemed elé rózsaszín köd borul. Nem érzékeled a külvilágot. Elvarázsol egy mosolyával, a pillantásával, azzal, hogy létezik. Az orrodnál fogva vezet és mikor úgy érezte már mindened kijátszotta egyszerűen kidob. Eloszlanak a felhők és már mindent máshogy látsz. Rájössz, hogy kezdetektől fogva   cérnán rángatott.  Összetörsz már soha többé nem leszel az aki voltál. Köszönöm nekem ebből elég volt egy is.
- Kibaszottul elegem van! Niall Horan tolja le a seggét, hogy kiverhessem belőle a szart is! – követelt a barátom.
- Mi a fasz bajod van Liam?
- Az, hogy most legszívesebben kivégeznélek.
- He?
- Az van, hogy miután elmentél Zayn elájult elméletileg az alkohol miatt, de szerintem neked is volt közöd hozzá.
- És?
- Fogd már fel, hogy szeret és oda van érted. Tudom, hogy te is érzel valamit iránta látom rajta.  Mért nem adod fel végre és  vallod be neki, hogy szerelmes vagy belé?
- Liam nekem nincs szükségem szerelemre.
- Hagyjuk már. Még mindig ki vagy? 3 éve volt az istenit felejtsd már el nem mindenki olyan mint Perrie.
- Nem érted, hogy az a kicseszett Malik lány elintézte az összes kapcsolatom és lettem egy szex gép mindörökre.
- Malik?.. Malik..Szent ég!! Malik a vezetékneve?
- Igen. Mér?
- Hát tudod öhm Zayn elmondta neked a teljes nevét? Gondolom nem. Tudod az ő teljes neve Zayn Malik és azt mondta van egy velünk egyidős nővére, de a nevét nem mondta szóval nem biztos, hogy rokonok sőt egyáltalán nem hasonlítanak.
- Perrie és Zayn testvérek? A jó büdös picsába! Utálom a Malikokat. – ütöttem bele a falba.
- Niall mostanában túl sokszor versz a falba el fogod törni a kezed.
- Kit érdekel? Ó, hogy basznának kiskutyát! Mért  fogok én mindig egy Malikot ki.
- Niall…
- Menj el! Este találkozunk a versenyen.
- Niall..
- Azt mondtam menj el,  nem érted?
- Niall én csak…
- Liam húzz el!!
- Nem!
- A jó büdös picsába,  akkor én megyek el. – téptem fel az ajtót és léptem ki a hűvös délutánba.
A kedvenc helyemre tartottam. Nem érdekelt semmi más csak,  hogy minél hamarabb ott legyek. Amit odaértem egyből helyet foglaltam az asztalomnál. Régóta járok ebbe az öreg kávézóba. A hely varázsa mindig elragad, nyugtatóan hatnak rám a barna falai és tipikus kávé illata. Tálán akkor jöttem először ide mikor Perrie kidobott, azóta bármi bajom van itt vagyok. 
- Niall  rég láttalak. – köszöntött mosolyogva Kate.
- Tudom Kat.
- Mi baj?
- Honnan vesszed, hogy baj van?
- Csak akkor látunk itt ha az van.
- Jó.. Van időd?
- Van. – ült le az asztalomhoz.
- Emlékszel még Perriere?
- Igen, ki felejtené el azt  a mocskos kurvát.
- Hát izé.. megfektettem az öcsét.
- Mi?
- Lefeküdtem az öcsével, de nem tudtam, hogy tesók. Zayn az öccse belém szeretett.  Nem szerethet! Nem szabad senkinek sem belém szeretnie.  
- Niall sok ember szívét törted már össze mért érzem úgy, hogy ez most más?
- Nem tudom Kate.
- Drágám érzel iránta valamit?
- Mér jön mindenki ezzel? Mi közötök ahhoz,  hogy ki iránt mit érzek vagy,  hogy kibe kéne szerelmesnek lennem,  tudtommal ez még az én döntésem.  – ordítottam le.
- Szóval szereted.
- Nem én nem szeretem..én nem szerethetek senkit..csak bántana.
- Niall legalább nekem ne  játszd a kőszívű rosszfiút mindketten tökéletesen tudjuk, hogy te nem ilyen vagy.
- Én nem játszok meg semmit.
- ÁÁ dehogy csak falakat húzol magad köré.
- Én..
- Niall mér nem adsz egy esélyt ennek a fiúnak?
- Mert Malik.
- Niall ezt  mikor tudtad meg?
- Ma reggel.
- Mióta ismered?
- 2 hete.
- Szóval még mindig biztosan állítod, hogy ez a gond, nem inkább az, hogy félsz saját magadtól?  Nem érzed biztosnak magad, kétségeid vannak. Én nem azt mondom, hogy most kezdjetek járni én azt állítom  ha legyőzted saját  magad,  a gondolataid és az érzelmeid  adj egy esélyt ennek a fiúnak.  
Várta volna a válaszom de látta rajtam, hogy most nem fogok tudni megszólalni vagyis inkább értelmes dolgot mondani.
- Egy erős fekete kávé, azonnal hozom.
- Köszönöm. – suttogtam utána.

A kávémat szürcsölgetve merengtem el  a szavain. Kate mindig is tudott rám hatni, tudta mit kell ahhoz mondania, hogy magamba nézzek és rájöjjek a dolgokra  egyedül. A feketémet elfogyasztva rohantam haza, hogy  a verseny előtt még pihenhessek.  Késve érkeztem a versenyre, de rám mindig várnak hisz én vagyok az örök bajnok.  A rajthoz állt minden versenyző és ekkor eldörrent e pisztoly az indulást jelezve.  Elindult a futam.  A motorok felbőgtek a kipufogok okádták a füstöt. Nem figyeltem semmire csak arra  ahogy gyorsult alattam a motor.  Magam előtt csak a suhanó tájat láttam . A km/óra a kiakadásig feszült. A sebesség nyugtatóan hatott rám.  A szemem előtt képek  jelentek meg először  Perrie gyönyörű arca majd az ahogy kidob, Louis amikor az apja megverte mert kiderült a nemi identitása, Liam ahogy sír a sarokba mert túl későn értünk oda és a focicsapat többi tagja megvert és Zayn amikor ott hagyom az ágyba egy kiadós szex után.  Az idegesség eluralkodik rajtam , még a sebesség se tud lenyugtatni.  Nem tudok tovább gyorsul a Km/óra  teljesen kiakadt.  Több méter fölénnyel érek a célba, de a győzelmem sem okoz örömöt.  A bukósisakot levéve meglátom a barátaimmal karöltve a fiatalabbik Malikot.  Rám emeli csodálatos barna szemeit és elpirul mikor rájön, hogy őt figyelem. Nem tudom mér vette át teljesen a hatalmat felettem a méreg, de olyat tettem amit soha nem kellett volna. Leszálltam a motorról  és úgy tettem mintha feléjük indulnék. Láttam Zayn boldog mosolyát, de ekkor hirtelen magam se tudom mér lekanyarodtam és lesmároltam Justint az egyik haverom.  Láttam a barna szemek amit könnytől kezdenek csillogni.  Liam észrevette Zayn mit nézz és rosszallóan fejet rázott majd elhúzta onnan a fekete szépfiút.   Justin több mint 5 éve szerelmes belém, de mindig leráztam és most meg lesmárolom. Remek Niall egy nap alatt két szívet törtél össze új rekord.  Justin mosolyogva nézette a szemembe, de nekem ez valahogy nem ment egyszerűen hátat fordítottam és elsétáltam tőle. Ott hagyva őt az kérdések között.  Istenem, hogy lehetek ekkora szemét állat. Az egyik legjobb haveromat hitegetem azzal, hogy van esély nálam csak azért, hogy  Zaynt  lekoptassam.  Hogy a francba lehetek  ilyen hülye? Mért érzem azt mintha tőrt szúrtak volna a szívembe?  A motoromra pattantam és hazahajtottam, hogy a sárga földig igyam magam.

4 megjegyzés:

  1. Ó, hogy dugná fel magának a kibaszott motorját Niall! Imádtam! Eddig nekem ez a best részem! <3 Imádom, hogy fájdalmat okoz Zaynnek és magánk. (Szadista, és mazochista vagyok, persze, hogy imádom a fájdalmat. XD) Sajnálom a Justin ygereket. XD Pedig nem is ismerem még, de már most sajnálom, mert tudom, hogy nem ő lesz Niall szerelme. Jujj, legyen Liamé! O.O Jöjjön össze Liammel! :3 (Nem tudom honnan jött az ötlet :D)
    Hamar kövit, mert meghaloook! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett. Hmm lehet megfontolom mi legyen Justinnal itt meg sok elvarratlan szál vár a sorsára ;) Jövöhét szombaton jön is az új rész csak addig kell várni.
      Puszilka<3

      Törlés
  2. Dota hat a kibaszott mosomedve szerelmere ez valami baszott jo volt😍😍😍😍
    Imádom a blogod,es amikor olvasom mindig elgondolkodon h az enyemnek van-e ertelme.
    Imadlak☺☺❤❤❤❤❤❤
    Xxx.Gina

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi és van értelme a blogodnak hisz remekül írsz szóval megnyugodhatsz. ;)
      Én is imádlak <3

      Törlés