2015. október 4., vasárnap

6.rész 18+

Sziasztok!! Bocsánat, hogy múlt héten nem volt rész csak sajnos nem értem rá. Viszont most hoztam és nem is akármilyen Ziall 18+ Zayn újra beleesik a csapdába :) Jó olvasást puszi!




Zayn:
Összetörtem. Darabjaimra hullottam. Mér? Mért  jó az neki ha bánt engem. Tettem valamit? Hogy szerethetem? Ezekkel a gondolatokkal indultam el haza felé.  Magam előtt egy kavicsot rugdostam. A telefonom csörgése zavart meg ebben a fontos teendőmbe.
- Haló?
- Zayn gyere Niall házához!
- Mi?
- Gyere már ide!
- Oké. Liam ott leszek.
A barátom hangjából kétségbeesést vettem ki, így szaladtam a  bazi nagy ház felé, csak tudnám honnan volt annyi pénze, hogy megvegye.  Hamarabb odaértem mint gondoltam volna. Berontottam a ház ajtaján.
- Végre! – hallottam meg Liam hangját.
- Mi történt?
- Niall.
- MI van vele?
- Hülye ivott meg drogozott is.
- Jól van?
- Igen csak nagyon meg van zavarodva és állandóan  a te neved és Justinét hajtogatta úgy láttam jónak ha idehívlak.  
- Justint is? – nyeltem nagyot.
- Nem neki nem szóltam. Fent van az emeleten a te kezedbe adom vigyáz rá.
- Most elmész?
- Igen.
- Ne! - kértem.
- Mér?
- Mi van ha elküld akkor ki figyel rá?
- Nem fog. - mosolyodott el.
- De..
- Elmentem. Szia.
- Szia. – suttogtam utána.
Elmentem a  konyhába inni egy pohár vizet időhúzás gyanánt.  Neki támaszkodtam a konyhapultnak és a gondolataimba merültem valószínűleg ezért nem hallottam azt ahogy mögém lépdel. A kezét a derekamra tette és magával szembe  fordított majd az ajakimra tapadt.  Próbáltam küzdeni ellene, de a jóleső érzés diadalmaskodott felettem.  Kezeimet  a nyaka köré kulcsoltam. Egy laza mozdulattal felrakott a pultra és a lábaim közé férkőzött.  Elváltam ajakitól, a homályos kék szemeibe néztem.
- Niall be vagy állva és ittál is nem akarsz megfektetni. Emlékszel a szabályodra?
- KI a faszt érdekelnek a szabályok?  Lehet be vagyok állva, de egyet biztosan tudok eszeveszettül kívánlak és most meg foglak dugni.  – nyalt bele a fülembe.
- Niall.. Niall!
- Igen. – nyögte a nyakamba.
- Nem!
- Mi  nem?
- Nem fekszem le veled…még egyszer csak azért mert kanos vagy.
- Ó dehogy nem.
Ellépett tőlem  és elkezdte levenni a ruhát. Először a póló került le amit jó messze eldobott. Szép lassan csúsztak le róla a textilek nekem egyre nagyobb merevedést okozva. Az alsónadrágba  beleakasztotta az úját,  de nem mozdította meg. Eddig bírtam olyan hévvel vettettem rá magam kezdő létemre, hogy  még én is meglepődtem.  Lehúzta rólam a nadrágot a boxerrel együtt majd a pólót rángatta le rólam. Felkapott az ölébe és úgy indult el felfele a lépcsőn. A járása nem volt stabil sőt kétszer meg is botlott.  Amint felértünk ledobott az ágyra   és egyből neki kezdett a nyakam ostromozásának. A fogát belemélyesztette a bőrömbe amitől egy hatalmasat nyögtem.
- Ez az hallasd a hangod.  – búgta fülembe majd meghúzta a fogaival a cimpám.
Mozdulatai a gyakorlatot  sugározták. Bele se merek gondolni hány nő és férfi nyögött már alatta. Csókokkal borította el a felsőtestem. A péniszemhez érve végig nyalt rajta amivel egy hatalmas nyögést csalt ki belőlem. Szopogatni kezdte a makkom. Már most a mennyország kapuiban álltam. Egy hirtelen mozdulattal leengedett a torkán, az enyémből meg egy állatias hörgés tört elő amin elmosolyodott. A fejét ütemesen mozgatta néha nyelve egyet. Farkam megremegett benne  amit érezheted mert kiengedett az ajkai közöl. A mellbimbómhoz hajolt és szívta, harapdálta azt.  A nyögéseim hangereje még Niallt is meglepte.
- Jó hangos vagy drága. – csókolt meg. – Szeretem ha valakinek van hangja.  -  húzta meg az alsó ajkam.
Felállt és a szekrényéhez lépet. KI vett belőle egy tubust meg egy dobozt.  A lábam közé helyezkedett és a fogaival kibontotta az óvszeres csomagot. Fel akarta görgetni magára, de én megállítottam.  
- Én akarom!
- Tudod, hogy kell? – lepődött meg.
- Haha nekem is volt felvilágosító órám.
- Hát tessék.
- Becsíptem a végét és felgörgettem rá.  Visszadőltem és közbe végig simítottam hosszán.  
- Egész jó. – kacsintott rám.
Síkosított kent az ánuszomra majd belém vezette egy ujját.  Nagyon kellemetlen érzés, de hamar megszoktam. Lassan csatlakozott a többi ujja is.  Mikor elég tágasnak érzet kihúzta őket amitől egy rosszalló nyögés tört elő a torkomból.
- Na már akaratosak is vagyunk?
- Csináld már! – parancsoltam rá amitől elnevette magát.
- Rendbe!  - vágódott belém.
A fájdalom borzalmas volt, az arcom eltorzult. Nem mozdult, várta, hogy megszokjam méretét majd eszeveszett tempóba kezdett. A lökései erejétől padlót fogtam.  Nagyon gyorsan mozgott. Egyik lökésénél eltalált egy pontot amitől hatalmas nyögtem. Ez után csak arra a pontra irányította magát. Egyre közelebb értem mikor kihúzódott belőlem.
- Állj  négykézlábra. -  parancsolta.
Teljesítettem a kérését és ő azonnal újra bennem volt. A hátamra dőlt a felsőtestével és úgy mozgott bennem.  Egyre hangosabban nyögött ő is. Éreztem, hogy mindketten közel vagyunk.
- Ez az Perrie! – nyögte.
- Perrie?
Amint ő is felfogta mit mondott abbahagyta a mozgást. Elhúzódtam tőle és az ágy sarkába ültem. A fejem ráhajtottam a karomra és a könnyeim próbáltam visszatartani.
- Zayn én…
- Honnan ismered a nővérem? Nem is,  inkább szex közbe mér nyögöd az ő nevét?
- Én..
- Mi Niall? Mondj már végre valamit!  
- Te nekem nem parancsolsz! Ez egy egyszerű szex volt,  ha más nevet nyögtem ez van előfordult már máskor is. Az, hogy történetesen ez  a nővéredé volt az legyen az én dolgom és most vagy befejezzük amit elkezdtünk vagy mehetsz is.
- Hogy szerethetek egy ekkor seggfej, hülye, barmot. – álltam fel könnyes szem de egyből visszaestem.
- Még fájni fog egy darabig. – nevetett.
- Barom!
Végre sikerült felállnom és azonnal lesiettem a lépcsőn. Megkerestem a ruháim és gyorsan kapkodtam magamra.
- Mér vagy most ennyire kiakadva?
- Talán azért mert engem dugsz azt aki szeret és a nővére nevét nyögöd! – ordítottam le.
- Gyere vissza fejezzük már be utána tőlem mehetsz.
- Hagyj békén.
- Ezt pont te mondod?! Te nem tudsz leakadni rólam.  Bár megértem engem nem lehet egy könnyen elfelejteni.  – nevette el.
- Rohadnál meg!
- Na ne mondj ilyet. – biggyesztette le a száját majd elmosolyodott.
- Tudod mit igazad van mostantól nem kereslek és nem szólok hozzád.
- Rendbe. Pápá . – integetett.
- Gyökér. - vágtam be az ajtót.

A járás nehezemre eset, így dobtam Liamnek egy sms-t, hogy jöjjön és vigyen haza. Hamar ideért, beszálltam a kocsiba. Látta a könnyes arcom, de nem szólt semmit csak gázt nyomot és hazafuvarozott. 

2 megjegyzés:

  1. Awwwww! *-* Szexszagot érzek! A napomban ez volt csak jó, úgyhogy köszi, imádlak! Na meg Ziallt is! Ez az Niall legyél kegyetlen, érzéketlen fasz, aki belül még ragaszgatja a szíve ősszetört darabjait! Zaan te pedig legyél a kis "senkinek sem kellek" gondolkodású, fájó seggű reménytelen szerelmes, aki nem is olyan reménytelen! ;)
    Hamar köviiit!
    Puszi <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszi ezeket a szavakat imadlak <3
      Niall nagyon kemeny koszivu lesz egy darabig meg ;) imadlak puszi<3

      Törlés