2015. október 11., vasárnap

7.rész

A házunk elé gördült a kocsival. Gyorsan ki akartam pattanni, de  Liam elkapta kezem. A melegséget árasztó barna szemeibe néztem. Egy halvány mosoly bujkált a szájjá szélén.
- Biztos, hogy itt most jó neked?
- Igen. Valamit el kell intéznem.
- Zayn ne csinálj hülyeséget. Niall egy gyökér balfasz bármit is tett nem éri meg kockáztatni.
- Tudom mit csinálok. – rántottam ki a kezem a szorításából.
- Zayn… - kezdte volna el a következő mondatát, de rácsaptam az ajtót. – Pontosan olyan vagy mint ő. - hallatszódott ki a kocsin keresztül is.
Berohantam a házba nagyon fájt a fenekem, de ez sem tántorított el a célomtól. Berontottam a nővérem szobájába. Senki nem fogadott a hálóba. Lassan kinyílt a fürdőszoba ajtó és ő csoszogott ki rajta.  Döbbenten nézte a feldúlt ábrázatom.
- Öcsi minden rendbe? – kérdezte engem vizslatva.
- Ismered Niall Horant? – szegeztem neki a kérdést.
- Mért kérdezed? – nyelt nagyot.
- Ismered?
- Zayn..
- A kurva életbe is ismered? – ordítottam.
- Igen.
- Honnan?
- Mér érdekkel.
- Válaszolj már! – léptem hozzá.
- A  barátom volt.
- Mikor?
- Régen.
- Mikor?
- 3 éve.
- Mi történt?
- Semmi.
- Mi történt?
- Mondom, hogy semmi. – rázta meg a fejét, így kicsúszott néhány tincs a feje tetejére fogott kontyból.
- Mi történt? Istenem hagy ne kelljen magam ismételni. 
- 5 hónapig voltunk együtt. Nem akart lefeküdni velem bármivel próbálkoztam.  Egyik este sikerült rávennem szexeltünk…borzalmas volt. Mikor végeztünk azt mondta szeret, viszonoztam a gesztust.  Hazudtam neki semmit nem éreztem iránta. Amint elaludt leléptem és hagytam neki egy cetlit azzal a szöveggel, hogy soha többé nem keressen.  Hallottam másoktól, hogy majd nem megölte miattam magát az egyik barátja mentette meg.
- Te tetted! Te hibád! Ne! – vágtam a földhöz az éjjeli lámpáját.
- Zayn. – sikoltott fel.
- Kussolj ribanc! –  borítottam fel a szekrényét.
- Gyerekek mi ez a zaj? – nyitott be anya apával a hát mögött. – Jézus!  
- Hagyd abba. – fogott le apa.
- Engedj el! – üvöltöttem.
- Fiam.
- Meg kell fizetni annak a büdös kurvának.
- Zayn, hogy beszélsz! – hápogott anya. Kirántottam magam apa szorításából és a nővérem elé léptem.
- Nem hittem volna, hogy egész életemet egy picsával éltem le. Tönkretettél egy embert. Engem soha többé ne látsz ezt már most megmondom.  – fordítottam hátat.
- Hová mész? –kiáltott anya utánam.
- El.
- Drágám…
- Fogd már be! – csaptam be a bejárati ajtót.
Semmivel sem törődve mentem az úti célom felé. A ház elé érve bekopogtam. Egy álmos barna kobak nyitott ajtót.  Rám emelte kék szemeit és beengedett az ajtón. Leültem az étkezőasztalhoz. Louis is csatlakozott hozzám egy bögre teával.
- Te is kérsz?
- Nem, köszönöm.
- Mi történt?
- Itt tölthetek pár napot?  - kerültem ki a választ.
- Persze, gyere megmutatom hol tudsz aludni.
Bevezetett egy kis hálószobába majd elment nekem ágyneműt hozni.  Magam élé bámultam és a gondolataimba mélyedtem mikor visszatért.
- Kell még valami?
- Ruhák.
- Találsz a szekrénybe.
- Köszönöm. – néztem rá hálásan.
- Jó éjt Zayn. – mosolygott.
Bebújtam a takaró állá. Az agyam képeket vetített elém.  A három évvel ezelőtti Perrieről és Niallről.
- Niall kérlek! – túrt bele a szőke tincsekbe.
- Perrie nem akarom. – vette ki a kezeket a hajából.
- Jó. – tette keresztbe a kezeit.
- Édesem ne néz így. – simogatta meg az arcát.
- Mér nem? Talán nem kívánsz?
- Dehogy nem.
- Akkor?
- Legyen. – csókolta meg .
A következő kép már az volt ahogy Niall szerelmet vall.
- Remélem nem voltam nagyon béna? – kérdezte Perriet miközben a haját simogatta.
- Tökéletes volt. – forgatta meg a szemét amit a Niall nem látott.
- Beléd szeretem. – suttogta a szőke lány fülébe.
- Én is szeretlek. – csókolta meg undorral amiből semmit nem érzékelt a szerelmes fiú.
Még egy hirtelen váltás. Perrie a ruháit kapkodja össze. Elővesz egy lapot és ráírja, hogy neki ennyi volt majd elhagyja a házat. Ezt követe az a kép ahol Niall az üzenetet olvass. Az ahogy a kék szemei könnybe lábadnak és lecsúszik a földre.  A szőke fiú borotvával a kézébe. Liam berontása a házba ezzel megmentve Niall életét.  Innentől már csak a mostani  rosszfiú képeit láttam. Azt ahogy sora fekteti meg az emberek és lép le nem törődve azzal mit hagy maga után. A versenyek amiket megnyert, az új élete és benne az én szerepem.  Látni ezeket még ha lehet nem is, így történtek borzalmas volt. Megértem mér ilyen ellenséges velem és mért barátkozik a sátánnal, de én meg fogom őt menteni az ördög karmai közül ezt itt és most elhatároztam. Szép lassan nyelt el az álom világa, hogy reggel Harry hangjára keljek.
- Zayn..Zayn. – rázogatott.
- Jézus Harry. Te mi a faszt keressel itt?
- Louis szólt még az este, hogy itt vagy, de csak most tudtam jönni. -  Mi történt?
- Nem akarok róla beszélni.
- Biztos?
- Igen! – álltam fel és indultam el az étkező felé.
Az asztalnál többen ültek a kelleténél. Két emberen  egyből megakadt a tekintetem.
- Jade te mit keresel itt?
- Én hívtam. – szólalt meg Niall a váratlan személyek másik fele.
- Mér?
- Perrie tegnap felhívott és sírva elmesélte mi történt én meg felhívtam Niallt mert azt hittem nála vagy. Ő meg felvilágosított, hogy nem vagy ott, de tudja kinél lehetsz. Én meg jöttem is.
- De..
- Beszélhetnénk?- kezdett maga után hozni  Niall.
Mikor kiértünk az udvara elengedte a kezem és sóhajtott egy nagyot.
- Ez mire volt jó?
- Mi? – néztem rá értetlenül.
- Amit tettél. Halálra ijeszteted Perriét.  
- Még őt sajnálod? Egy kibaszott kurva volt. Kijátszott téged megvezetett és te még képes vagy őt védeni. Várjunk te  még  mindig szereted.
- Zayn igazad van , nem szabadna védenem őt és még mindig szeretnem, de te tudod a legjobban, hogy ez milyen.
- Azt mondod még mindig teljes mértékbe őt szereted?
- Igen szeretem  már nem annyira mint régen, de a szívem  valamilyen oknál fogva még mindig érte dobog.
- Tehát engem nem is lennél képes szeretni?
- Zayn én..
- Mér? Csak azt mond el mért jobb ő mint én.
- Nem tudom. Értsd meg az érzelmeimet nem tudom irányítani pedig hidd el már régóta szeretném.  
- 3 éve töretlenül szereted még úgy is, hogy bántott? – néztem rá hitetlenkedve.
- Zayn még csak 2 hete ismersz és én már vagy 100-szor összetörtem a szíved mégis szeretsz nem igaz?
- De.
- Akkor hol itt a kérdés?
- Boldog voltál vele?
- Nagyon is. – mosolyodott el halványan.
- Szeretnél újra vele lenni?
- Nem.
- Akkor mit szeretnél Niall?
- Időt.
- Kitől kérsz időt?
-  Tőled Zayn. Kélek adj időt nekem.
- Megpróbálom, de nem ígérhetek semmit nem a türelmemről vagyok híres.
- Köszönöm. – indult vissza a házba.
- Egy kérdést megengedsz még nekem?
- Meg.
- Érzel valamit irántam?
- Igen. – nézett a szemeibe. – De időre van szükségem.
- Rendben felfogtam. – mosolyogtam rá majd visszaindultam az épületbe.



2 megjegyzés:

  1. Óó mi az Isten farka! O.O Perrie, te kis... Na jó, ezt már Zayn elmondta. XD
    Niall baby, csak így tovább! Tudtam én, hogy szereted Zaynt! <3 Azt a mocskos k**át meg hagyd a francba! XD /Amúgy ennyire azért nem utálom Perriet/
    Zayn tarts ki! ;) Tiéd lesz a szöszke! <3
    Hamar hozd a kövit, mert meghalook! :0
    Puszii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De baba vagy!!! Kétség ne esen én se utálom Perriet sőt a Little mixet kifejezeten szeretem;) csak hát rossz kor volt rossz helyen szegény így most nálam ő a rosszkislány. Nem kifejezeten mondta az Niall hogy szereti Zaynt csak érez valamit iránta lehet hogy csak barátság;) időre van szüksége szegénynek
      Puszi<3

      Törlés